EXTRA AJÁNLÓ

Szeretnék leszokni a dohányzásról de mindenki dohányzik

1. Keressen indokokat!

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

Hogyan tudok jelentkezni a programra?

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  • Leszokni a dohányzásról leszokni a sportról
  • Eltelt egy év és nem gyújtottam rá!
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak - EgészségKalauz
  • Hogyan lehet abbahagyni a dohányzást most

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

  1. A dohányzásról való leszokás legjobb módja az egészség érdekében
  2. Tanácsadó kollégáimmal készítettünk Neked egy hasznos összefoglalót.
  3. Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? - Leszokni a dohányzást 5 év
  4. Fartáji fájdalom: ezek a betegségek okozzák A dohányzás az egyik legelterjedtebb, az egészségünket károsító szokás.

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

Dohányzás és a leszokás

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

Szeretnék leszokni a dohányzásról de mindenki dohányzik hogyan lehet leszokni az ikrek dohányzásáról

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

Szeretnék leszokni a dohányzásról de mindenki dohányzik akupunktúrás kezelés a dohányzásról vélemények

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol.

Szeretnék leszokni a dohányzásról de mindenki dohányzik lehet-e fogyni dohányzással

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.